مقالات

قیمت تخت خواب دو نفره در تهران

قیمت تخت خواب دونفره در تهران

قیمت تخت خواب دو نفره در تهران در گرین چوب بسیار منصفانه و بدور از هرگونه واسطه ای می باشد. معمولا همه افراد، علاقمند به تهیه بهترین امکانات و لوازمی هستند که آسایش و راحتی بیشتری را در هنگام خواب و استراحت برای آنها، به همراه داشته باشد. یکی از لوازم ضروری و مهم برای هر اتاق خوابی، تخت خواب است و امروزه به لحاظ اهمیت این امکانات در سلامت خواب و با توجه به وجود سلایق گوناگون، انواع مختلفی از این محصولات در طرح های متنوع تولید و با قیمت های مختلف روانه بازار می شود. به طور کلی قیمت این لوازم، متاثر از عواملی مانند کیفیت متریال و یا نوع طرح، متفاوت بوده و ما در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت تخت خواب دونفره در تهران و فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت این لوازم بپردازیم.

عوامل موثر بر قیمت تخت خواب دو نفره در تهران

قیمت تخت خواب دونفره در تهران، به دلیل جمعیت چندین میلیونی و تنوع سلیقه ها و همچنین تفاوت در سبک زندگی، تا حدودی متفاوت بوده و از تنوع بیشتری برخوردار است. در واقع این امکان در شهر تهران وجود دارد که هر فرد، متناسب با میزان بودجه خود و کیفیت های گوناگونی که از این محصولات در بازار وجود دارد، بتواند تخت خواب مناسب خود را خریداری نماید. اما عوامل موثر بر قیمت تخت خواب های دو نفره در تهران از قرار زیر می باشند:

متریال ساخت تخت خواب

یکی از عوامل مهم در قیمت تخت خواب دو نفره در تهران، نوع جنس و متریالی است که برای ساخت تخت خواب به کار می رود. معمولا متریال های گوناگونی همچون MDF، چوب، فلز و ملامینه در تولید این لوازم، مورد استفاده قرار می گیرد که از این میان، تخت خواب های چوبی به نسبت، دارای قیمت بالاتر و تخت خواب های ساخته شده از فلز، کمترین قیمت را در بازار به خود اختصاص داده اند. تخت های ساخته شده از mdf نیز علی رغم قیمت مناسب، از نظر طراحی و کیفیت، جزء نمونه های محبوب و پرطرفدار محسوب می شوند.

نوع طراحی و سبک تخت خواب

از عوامل تعیین کننده و مهم در قیمت تخت خواب دو نفره در تهران، نوع سبک و طراحی تخت خواب است. معمولا طرح های مدرن، کلاسیک و سلطنتی، از سبک های شناخته شده در دکوراسیون منازل هستند که هریک دارای قیمتی متفاوت بوده که با میزان متریال، زمان، دقت و زحمتی که برای ساخت آنها، صرف می شود، ارتباط مستقیم دارد.

مثلا کنده کاری های اجرا شده بر روی تخت خواب های کلاسیک، در کنار زیبایی و جلوه فوق العاده از دلایل بالا بودن قیمت این نوع تخت ها نیز به حساب می آید که متناسب با ابعاد تخت و زحمت و زمانی که صرف انجام این کار می شود، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. تخت های سلطنتی نیز با همان کنده کاری ها و به علاوه دقتی که برای ریزه کاری های طرح به خرج داده می شود، جزء لوکس ترین و گرانقیمت ترین تخت های موجود در بازار به شمار می رود. اما تخت های مدرن که اینروزها به دلیل فرم ساده و تطابق آنها با انواع دکوراسیون، مورد توجه و استقبال اغلب افراد به ویژه زوج های جوان قرار گرفته نیز، بسته به نوع طرح و مقدار متریال مورد نیاز برای ساخت، دارای قیمت هایی متفاوت می باشند.

نوع کفی مورد استفاده

نوع کفی مورد استفاده در تخت های دو نفره، عامل موثر دیگری در تفاوت قیمت این محصولات است. کفی تخت خواب ها معمولا به دو صورت ساده و جک دار، طراحی شده اند که مدل جک دار این محصولات، از قیمت بیشتری در مقایسه با مدل های ساده برخودار است. با توجه به آپارتمان نشینی بیشتر مردم تهران و فضای اندکی که در اختیار دارند، تخت خواب های جک دار کارایی بیشتر و بهتری داشته و فضای مناسبی برای نگهداری و نظم بخشیدن به برخی لوازم در اتاق خواب به وجود می آورد.

ظرافت و کیفیت ساخت

علاوه بر مواردی که نام برده شد؛ ظرافت و کیفیتی که برای ساخت این نوع محصولات به خرج داده می شود، تاثیر زیادی در قیمت تخت خواب دو نفره  دارد. طبیعی است، هرچقدر کیفیت و ظرافت بالاتر باشد، قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

سخن پایانی

با ارائه نکات فوق و بیان دلایل متفاوت بودن قیمت تخت خواب دو نفره در تهران، امیدواریم با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید؛ بتوانید انتخابی ایده آل و مناسب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.